iMPROVE Digitalálna agentúra
/ KLIENT / Moris Slovakia, s.r.o.

Webdesign pre Moris Slovakia

WEB DESIGN
WEB DEVELOPMENT
HOSTING
SUPPORT
PPC
SOCIAL

Responzívna prezentácia pre spoločnosť Moris Slovakia s.r.o., ktorá je autorizovaným predajcom a servisným partnerom značiek Audi a ŠKODA a autorizovaným servisným partnerom značiek Volkswagen, Volkswagen-úžitkové vozidlá a SEAT.

Moris - autosalón

Zadanie

Spoločnosť Moris Slovakia s.r.o. nás oslovila za účelom tvorby novej web stránky s nasledovnými cieľmi:



  • Nový design, zjednodušenie orientácie a vyhľadávania na stránke s cieľom čo najefektívnejšieho použitia pre návštevníkov
  • Integrácia s inými technológiami - interným systémom na správu vozidiel
  • Optimalizácia webu pre mobilné zariadenia
  • Zvýšiť návštevnosť a konkurencieschopnosť webu, ako aj počet potenciálnych zákazníkov
  • Zvýšiť množstvo konverzií v podobe objednávok klientov na servisné služby, testovacie jazdy a nákup náhradných dielov.
Responzívny design

Riešenie

  • UX - vytvorenie zadania, wireframe
  • Web development postavený na Drupal 9
  • Integrácia so základným systémom spoločnosti - pravidelný export skladových a jazdených vozidiel
  • Online marketing - PPC, Social



Mobilná verzia
Moris - autopožičovňa
Moris - čistenie ozónom

Výsledok


Už od začiatku začali čísla ukazovať, že platforma Drupal 9 pomáha spoločnosti Moris Slovakia splniť svoje ciele a vyriešiť ich problémy.

Tím spoločnosti Moris Slovakia dokázal zvýšiť viditeľnosť na internete budovaním svojich webových stránok so zreteľom na SEO pri zvyšovaní počtu potenciálnych zákazníkov. Všetko toto bolo realizované s dôrazom na možnosti konverzií na každej podstránke ich webového sídla.

"
Od spustenia webu sme zaznamenali intenzívny nárast počtu návštev, ako aj počet potenciálnych zákazníkov. Zvýšilo sa množstvo objednávok našich služieb prostredníctvom online formulárov, čím sa stále viac blížime k podnikaniu budúcnosti, kedy väčšina aktivít bude presmerovaná do online prostredia a zlepšila sa aj naša pozícia v organickom vyhľadávaní. Získali sme tak nástroj, ktorý nám umožní flexibilne pracovať s novým obsahom a pripravovať rôzne marketingové kampane", dodala na záver Daniela Ursínyová.

Share by: