Pre firmu Lusaro, s.r.o. ktorá realizuje zelené strechy, steny a fasády sme pripravili nový responzívny web s cieľom priviesť a skonvertovať nových zákazníkov so záujmom o zelené riešenia ktoré firma ponúka.
New Paragraph
Keď nás klient oslovil, mali pre svoje služby dve stránky: ekologickastrecha.sk a ekologickafasada.sk. Išlo o prezentačné stránky so všeobecnými informáciami a množstvom pekných katalógových fotografií. Stránky negenerovali žiadne dopyty, nemali návštevnosť z organického vyhľadávania, chýbala jasná cesta zákazníka, referencie, SEO optimalizácia. Stránky vykazovali zlé hodnotenie v Page Insights, obzvlášť pre mobilné zariadenia.
Hlavnými cieľmi bolo:
Navrhli a pripravili novú webovú stránku, ktorá je moderná, s jednoduchou navigáciou a SEO friendly. S klientom sme sa dohodli na spoločnej stránke pre zelené strechy a
aj fasády. Pripravili sme podrobnú analýzu kľúčových slov a podľa jej výsledkov sme navrhli štruktúru a pripravili texty pre podstránky. Katalógové fotografie sme nahradili fotkami z realizácií. Dôležitou súčasťou stránky sú referencie z realizovaných projektov. Pribudol aj prehľadný e shop s jednoduchým nákupným procesom a ponukou produktov pre realizáciu zelenej strechy svojpomocne.
Aby sme podporili cestu zákazníka, pridali sme možnosť okamžitého zaslania dopytu na služby prostredníctvom formulára, telefonicky či mailom. Vzhľadom na množstvo prichádzajúcich dopytov a otázok pripravujeme aj online chat.
Kontaktujte nás pre nezáväznú konzultáciu.
Novú webstránku sme hneď pri spustení podporili aj online reklamu na Google. Klient sa chcel sústrediť na podporu predaja realizácií zelených striech v širšom okolí sídla firmy. Pripravili sme kombináciu reklám vo vyhľadávaní a Max Performance kampane s cielením na Košický kraj.
Vďaka vyhľadávacej kampani cielime na vysoko relevantných používateľov, ktorí sú pripravení nakupovať z hľadaných výrazov s vysokým zámerom. Všestrannosť Max Performance kampane nám zasa umožňuje cielenie aj na používateľov, ktorí sú len v počiatočných fázach prieskumu a oslovujeme ich viacerými kanálmi. Aj napriek menšiemu rozpočtu kampane nám spojenie týchto dvoch prístupov spolu s pravidelnou analýzou a optimalizáciou pomáha efektívne optimalizovať rozdelenie rozpočtu a zároveň zvýšiť viditeľnosť značky vo všetkých kanáloch Google.
Reklama s nižším rozpočtom môže fungovať efektívne. Správnym nastavením a pravidelnou optimalizáciou privedieme len relevantnú návštevnosť a zároveň podporíme poznateľnosť a viditeľnosť značky v regióne.
Viac o našom prístupe v Google ADS, kampani vo vyhľadávacej sieti a Performance Max kampani sa dozviete v našom článku.
Moderná web stránka s jednoduchou orientáciou pre zákazníka v spojení s online marketingom a SEO už niekoľko mesiacov od spustenia prináša výsledky. Pol roka po spustení generuje organické vyhľadávanie cez 5000 zobrazení a okolo 120 kliknutí mesačne.
Máme spätnú väzbu od klienta, že im každý deň prichádzajú dopyty na služby. Dopyty prichádzajú z reklamných kampaní a aj z organickej návštevnosti.