iMPROVE Digitalálna agentúra
/ KLIENT / BAUBUILD, s.r.o.

Webdesign pre Baubuild

WEB DESIGN
WEB DEVELOPMENT
CONTENT MARKETING
COPYWRITING
HOSTING
SUPPORT

Responzívna prezentácia pre spoločnosť Baubuild, s.r.o., stavebnú firmu s viac ako 10 ročnými skúsenosťami. Venuje sa komplexným alebo čiastočným rekonštrukciám domov a bytov v  Košiciach a okolí.

Webdesign pre spoločnosť Baubuild

Zadanie

Spoločnosť Baubuild, s.r.o. nás oslovila za účelom tvorby novej web stránky s nasledovnými cieľmi:


  • Prezentačná stránka, predstavenie ponúkaných služieb a referencií z realizovaných projektov, dôraz kládol klient na fotografie z priebehu zakázok
  • Responzivita webu pre mobilné zariadenia, potreba použiť web aj ako prezentáciu svojej práce priamo v teréne
  • Zvýšiť návštevnosť a konkurencieschopnosť webu, ako aj počet potenciálnych zákazníkov
  • Zvýšiť množstvo konverzií v podobe telefonických a mailových žiadostí o cenové kalkulácie a objednávky služieb

Riešenie

  • UX - vytvorenie zadania, wireframe
  • Web development postavený na Drupal 9
  • Analýza kľúčových slov a vytvorenie obsahovej stratégie so zameraním na segment pôsobenia a konkurenčné prostredie
  • SEO, lokálne SEO doplnené aj o miestnu propagáciu v Google
  • Obsahová stratégia a  copywriting






Baubuild - Mobilná verzia
Responzívny design
Baubuild - Lokálny profil Google
Baubuild - Referencie

Výsledok


Už od začiatku začali čísla ukazovať, že platforma Drupal 9 pomáha spoločnosti Baubuild splniť svoje ciele.

Spoločnosť Baubuild, s.r.o. dokázala zvýšiť viditeľnosť na internete a vďaka kombinácii obsahovej stratégie a SEO osloviť svojich potenciálnych zákazníkov vo vyhľadávaní.  Webová stránka bola už necelý rok od spustenia,  aj napriek vysokej konkurencii, pri 5-tich dôležitých kľúčových slovách (rekonštrukcia bytu Košice, rekonštrukcie bytov Košice, rekonštrukcie domov, zatepľovacie práce, strojové maľovanie) na prvej stránke vyhľadávania Google.

"Veľmi skoro po spustení stránky sme zaznamenali nárast záujmu o naše služby. Stránku využívame aj v praxi na prezentáciu našej práce. Vďaka tomu, že nás potenciálni zákazníci nájdu a obsah stránky presvedčí o kvalite našich služieb, máme už v januári takmer nalplnený kalendár zákazok do konca roka. Prostriedky vynaložené na tvorbu našej stránky považujem za výbornú investíciu, ktorá sa nám vracia skôr ako sme čakali.", dodal na záver Miroslav Klučka.

Share by: