References

Webdesign pre Moris Slovakia

Zadanie

Spoločnosť Moris Slovakia s.r.o. nás oslovila so zákazkou výstavby kompletne novej web stránky s nasledovnými cieľmi:

  • Nový design, zjednodušenie orientácie a vyhľadávania na stránke s cieľom čo najefektívnejšieho použitia pre návštevníkov
     
  • Integrácia s inými technológiami - interným systémom na správu vozidiel
     
  • Optimalizácia webu pre mobilné zariadenia
     
  • Zvýšiť návštevnosť a konkurencieschopnosť webu, ako aj počet potenciálnych zákazníkov
     
  • Zvýšiť množstvo konverzií v podobe objednávok klientov na servisné služby, testovacie jazdy a nákup náhradných dielov

 


Aj Moris Slovakia sa snažil, podobne ako mnohí iní predajcovia vozidiel, nastaviť svoju viditeľnosť na internete tak, aby spoločnosť udržala krok s najnovšími trendami v online svete.

Daniela Ursínyová, marketingová riaditeľka spoločnosti Moris Slovakia, od nového webu očakávala predovšetkým tvorbu nových príležitostí na priamu komunikáciu so stálymi aj potenciálnymi zákazníkmi a keďže pôvodný web už nedokázal splniť náročné požiadavky na online prezenciu, zmena bola nevyhnutným krokom.

"Kombinácia poklesu návštevnosti webu, komplikovaná orientácia na stránke a nedostačujúca pozícia pri online vyhľadávaní, nás znepokojovala. Vedeli sme, že musíme urobiť zmenu, aby sme zostali konkurencieschopní, " povedala.
 

Riešenie

Spoločnosť Moris Slovakia začala hľadať internetovú agentúru, ktorá by dokázala naplniť požadované ciele, pomohla firme udržať krok s neustále sa meniacimi odporúčaniami spoločnosti Google a dokázala aj naďalej prilákať tú správnu cieľovú skupinu návštevníkov na internetovú prezentáciu spoločnosti.

Po rozhovore s iMprove GROUP a predstavení webovej platformy, ktorá by umožnila flexibilne tvoriť obsah webu, je optimalizovaná pre vyhľadávače a konverzie, bolo rozhodnuté.

 

Responzívny webdesign

Stránka Moris Slovakia oslovuje svojich používateľov svojim vizuálnym a informatívnym obsahom vrátane rozsiahlej galérie fotografií s vysokým rozlíšením a vhodným optimalizovaným textom pre vyhľadávače.

Spojením kvalitných fotografií a textu web vytvára jasný obraz o ponuke vozidiel, ktoré spoločnosť ponúka.

Každý model má definovanú svoju podstránku, zameranú na konverzie.

Tento moderný dizajn v konečnom dôsledku zvyšuje konverzie tým, že každý model má pripravenú samostatnú pristávaciu stránku.

Responzívny design Moris Slovakia

Výhody

Už od začiatku začali čísla ukazovať, že platforma Drupal 8 pomáha spoločnosti Moris Slovakia splniť svoje ciele a vyriešiť ich problémy.

Tím spoločnosti Moris Slovakia dokázal zvýšiť viditeľnosť na internete budovaním svojich webových stránok so zreteľom na SEO pri zvyšovaní počtu potenciálnych zákazníkov. Všetko toto bolo realizované s dôrazom na možnosti konverzií na každej podstránke ich webového sídla.

"Od spustenia webu sme zaznamenali intenzívny nárast počtu návštev, ako aj počet potenciálnych zákazníkov. Zvýšilo sa množstvo objednávok našich služieb prostredníctvom online formulárov, čím sa stále viac blížime k podnikaniu budúcnosti, kedy väčšina aktivít bude presmerovaná do online prostredia a zlepšila sa aj naša pozícia v organickom vyhľadávaní. Získali sme tak nástroj, ktorý nám umožní flexibilne pracovať s novým obsahom a pripravovať rôzne marketingové kampane", dodala na záver Daniela Ursínyová.

 

Moris Slovakia
Chcete kúpiť alebo servisovať vozidlá značiek Audi, ŠKODA, Volkswagen a SEAT?
Ste predajca vozidiel
Zaujalo vás toto riešenie?
055 303 6342
Mlynárska 16, Košice